lainebeauty

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elina Berg - 31 oktober 2014 07:40

Igår så kom min glossybox! Jag har öppnat den och jag är nöjd :) Om ni vill se vad det finns i så får ni gilla det här inlägget (tryck på hjärtat nedanför bilden) Så att jag ser hur många som vill se vad det finns i.

Av Elina Berg - 31 oktober 2014 07:29

Idag så fyller min blogg 1 år! Jag kommer ihåg för 1 år sedan när jag satt och skrev mitt första inlägg. I några månader har jag inte bloggat så mycket för att ibland så måste man tänka på annat. Förresten, idag är det halloween! Jag ska gå med min BFF Klara och det kommer kanske en bild på våra sminkningar ikväll, jag kan inte lova något! Men ni får ha en superläskig halloween så hörs vi i nästa inlägg. Hejdå!

Av Elina Berg - 30 oktober 2014 08:50

Snart är det ju halloween, och jag tänkte ge ett tips till er:
Om ni inte har fakeblod, använd rött läppglans istället! Jag kommer ihåg hur jobbigt det va förra halloween när jag inte hade något fakeblod. Då tänkte jag inte på att man kunde använda rött läppglans istället, det är ju typ samma sak. Men nu så har jag köpt äntligen köpt fakeblod. Vad ska ni ha för sminkning på halloween? Kommentera gärna! Jag tror jag ska ha halva ansiktet sårigt och äckligt, och andra sidan mer normal med lösögonfransar mm. Ha en läskig halloween!

Av Elina Berg - 26 oktober 2014 19:47

Nu är jag i Norge hos mina kusiner. Imorgon ska vi åla till ett köpcenter och sedan så ska vi till badhuset. Så hiiiimla skönt med höstlov! <33

Av Elina Berg - 21 oktober 2014 21:21

Fundation/Concealer = Concealer
Dator/Mobil/IPad = iPad
Höst/Vår = Höst
Sol/Regn = Båda
Vitt/Svart = Båda

Av Elina Berg - 21 oktober 2014 09:24

Nu har jag ny header här på bloggen! Vad tycks? Kommentera!

Av Elina Berg - 20 oktober 2014 20:32

Hissar: Man kan börja använda tjocktröjor, shoppa nya höstskor, det är mörkt ute, halloween.

Dissar: Torra läppar, torr hy, jättekallt på morgonen.

Vad tycker ni är hissar och dissar med hösten? Kommentera gärna!

Av Elina Berg - 18 oktober 2014 14:10

Just nu är jag kär i mitt armband från glitter. Jag fick det av en kompis för några år sedan, men jag har inte använt det sen dess. Men igår så hittade jag det i en låda i mitt rum och nu älskar jag det! Btw nu är det äntligeeeeeeeennnn helg. Ha en GRYM helg alla bloggläsare<3

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards