lainebeauty

Alla inlägg under juli 2015

Av Elina Berg - 31 juli 2015 14:42

In och lyssna på One Directions nya låt NU. Bästa låten jag hört. Helt sjukt vad duktiga dom är.

Ha en riktigt najjz fredag nu!
xoxo, Elina

Av Elina Berg - 27 juli 2015 17:37

Hollister: Grå T-shirt, 128kr XS

H&M: Svart Off-Shoulder T-shirt, 30kr
(rea) ord. 49kr XS
Svart kimono, 149kr XS

Brandy Melville: Blå/vitrandiga shorts, 150kr One Size

Nordic cap of sweden: Rosa läppstift, 10kr (rea) ord. 19kr
Brunt läppstift, 10kr (rea) ord. 19kr
Rosa läppglans, 10kr (rea) ord. 19kr

xoxo, Elina

Av Elina Berg - 26 juli 2015 13:30

           

Av Elina Berg - 24 juli 2015 22:00

Äntligen fredag, kändes som det var fredag alldeles nyss men fredagar blir det aldrig nog av haha. Vi åt fläskfilé med ris och sås vilket var väldigt gott! Sen åt jag upp en chipspåse på 10 minuter (tur att det va en liten) i sour cream & onion smak, gott var det! Sen åt jag lite godis, köpte tills imorgon men man kan ju inte låta bli ;))

Jag tycker att firar fredagen med en selfie, så här får ni en!

xoxo, Elina

Av Elina Berg - 23 juli 2015 17:29

Ååh, idag så träffade jag Anty/Antonia på stan i Stockholm! Är så sjukt glad, och hon är lika fin i verkligheten som i sina videos. Kan inte tro det är sant, alltså aaaa!

En Stockholms haul kommer när jag är hemma igen. Stay tuned!

xoxo, Elina

Av Elina Berg - 20 juli 2015 09:54

har ganska nyss vaknat och ligger fortfarande kvar i sängen. idag är det nämligen så att vi ska till stockholm, igen! när vi åkte dit förra gången hade inte mamma och pappa semester ännu så vi kunde bara va där en helg. men nu har båda semester så nu ska vi stanna där lite längre tid. vi ska väl till täby igen kanske, bada i havet, mamma och pappa ville på naturhistoriska museét typ, sen vill jag åka till brandy melville också för att det ligger bara 10 minuter ifrån huset, vad jag har räknat ut så vi får väl se om det stämmer hah. nu ska jag väl fixa mig lite, äta frukost och packa klart det sista.

xoxo, Elina

Av Elina Berg - 17 juli 2015 18:09

äntligen fredag!! snart ska vi äta pizza och det blir mumsmums. ett måste nu till fredagsmyset är naturgodis! är sjukt sugen på det men vi kan inte åka till Ica bara för det haha ;((


hoppas iaf att ni får en grym fredagkväll!

xoxo, Elina  

Av Elina Berg - 15 juli 2015 21:10

 

jag har vart i Klaras stuga i Sälen de
senaste dagarna så jag har inte haft något internet. så det är därför jag inte har bloggat något. jag har lite idétorka på inlägg så ni kan gärna skriva tips till det. men vill ni att jag ska fortsätta på "favvoplagg i garderoben"? jag gjorde såna inlägg förra sommaren och ni verkade gilla dom!

xoxo, Elina


Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards