lainebeauty

Alla inlägg under mars 2015

Av Elina Berg - 31 mars 2015 14:08

Av Elina Berg - 30 mars 2015 16:00

Har inte haft tid att blogga idag, sorry, men jag slänger in en liten selfie!

 xoxo, elina <33

Av Elina Berg - 29 mars 2015 15:47

Nu är jag hos mormor och morfar efter att ha vart hemma hela veckan, sjuk. Blääää!
Det är därför det har blivit ganska bra uppdatering, så förvänta er inte att det blir lika bra uppdatering denna vecka haha, men jag ska försöka! Imorgon så skulle jag igentligen ta spruta i skolan men det blev inte så, eftersom att jag har vart hemma hela veckan och vart sjuk och då kan man lättare bli sjuk när man har tagit sprutan, har mamma sagt hehe. Det ska bli kul att träffa alla igen men inte kul att behöva göra massa jobb som man ligger efter i. På torsdag, tror jag, att vi ska få påsklov, sjuuuuukt gött att vara ledig ett tag. På påsklovet ska jag klippa mig på tisdagen, och åka till Stockholm på torsdagen, taggad till max! Hoppas jag hittar allt jag har planerat att köpa!

Ni får ha en fortsatt bra söndag,
KRAM

Av Elina Berg - 28 mars 2015 20:26

Ni får inte glömma att släcka era lampor hemma klockan 20.30 - 21.30
Då är det earth hour, vilket betyder att hela världen ska släcka sina lampor hemma för att göra något gott för miljön, vilket jag tycker är väldigt bra!

Kom ihåg det! Ha en bra lördagkväll,
KRAM

Av Elina Berg - 28 mars 2015 12:00

 

Av Elina Berg - 27 mars 2015 11:00

   

Av Elina Berg - 27 mars 2015 08:00

 

Av Elina Berg - 26 mars 2015 11:30

1. BATISTE Dry Shampoo XXL Volume

"Detta torrschampo från Batiste har en praktisk resestorlek och håller ditt hår fräscht mellan tvätterna och ger fantastisk volym"

 

2. MAKE UP STORE Lipstick

"Make Up Stores läppstift finns i flera olika nyanser och konsistenser för alla önskemål och tillfällen"

 

3. ELIZABETH MOTT You're so FINE Liquid Eyeliner, Glitterati

"Med en tunn borste ger denna eyeliner dig alla förutsättningar att skapa snygga linjer för dramatiska kattögon. Formulan torkar fort och håller hela dagen utan att kladda"

 

4. NAOBAY NATURAL & ORGANIC Moisturizing Peeling

"Peeling från spanska ekolyxmärket Naobay med 98,8 procent naturliga ingredienser. Partiklar från Acaiträdet exfolierar varsamt medan olivolja, sheasmör och sötmandelolja lugnar huden"

 

5. ORAL-B 3D White Luxe Pearl Shine - Lansering!

"Ny tandkräm från Oral-B som tar bort upp till 90 procent ytliga missfärgningar på en vecka. Skyddar mot både karies och syraangrepp och innehåller äkta pärlextrakt som ger dig ett oärligt leende!"



Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards