lainebeauty

Alla inlägg under april 2015

Av Elina Berg - 30 april 2015 08:00

Vill ni att jag ska fortsätta att göra outfitbilder?
Kommentera vilka butiker jag ska göra outfits av isåfall!
xoxo, Elina

Av Elina Berg - 29 april 2015 15:36

Som jag skrev i inlägget jag la upp igår så hade jag beställt två plagg från chiquelle.se
De kom redan idag 24 timmar efter jag hade beställt, helt otroligt! Jag beställde två av de populäraste grejerna. Jag köper de inte för att alla andra har de och för att dom är väldigt populära oså. Utan för att jag själv tycker de är snygga, bara så ni vet!

Vi kan börja med "skinn" jackan. Bara så alla vet, det är INTE riktigt skinn! Den är svart och väldigt skön med många fina silverdetaljer. Den känns att ha riktigt bra kvalité faktist! Den var lite lång i armarna men det är ingen big deal lixom. Den passar väldigt bra annars och jag är väldigt nöjd. Jag beställde i storleken XS / 36 och den kostade 699kr.

Nu över till den kortärmade tröjan. Den var väldigt skön. En ganska enkel kortärmad tröja men som passar till väldigt mycket! Den var lite lång tyckte jag för att jag brukar gilla ganska korta tröjor. Men om man stoppar in den i jeansen lite som jag har gjort på bilderna så blir den jättefin verkligen! Jag tycker även att den påminner lite om Marc by Marc Jacobs, som alla andra säger haha men jag tycker verkligen det! Jag beställde i storleken S och den kostade 249kr.

Dessutom tycker jag att dessa två Plaggen passar väldigt bra ihop, tummen upp!

Men jag tycker verkligen att ni ska kika in chiquelles hemsida för de har verkligen jättesnygga kläder! Frakten kostade 39kr för er som undrar.

Hoppas ni gillade inlägget!
xoxo, Elina

Av Elina Berg - 29 april 2015 08:00

Av Elina Berg - 28 april 2015 19:59

Här är två bilder på min lilla hamster Cosmo! (Han är en dvärghamster) ifall ni vill veta!

Btw sorrysorrysorry för sämsta uppdateringen de senaste dagarna. Har bara inte orkat. Sitter just nu i sängen och kikar på youtube. Det dåliga är att jag är sjuk.. Har vart hemma igår, idag och jag ska va hemma imorn också. Buhuuu! Är gryyymt förkyld så jag knappt kan andas genom näsan och måste snyta mig hela tiden. Plus att jag hostar och låter som en åsna haha.. Jag tror det var i fredags för på morgonen hade jag redan liiite ont i halsen och på discot på kvällen gick vi ut och in, ut och in igen och igen för att svalka oss. Och så fick man skrika lite på varandra pga den ganska höga musiken. Men jag hade iaf en jättebra kväll! Den personen jag pratade om i ett annat inlägg kom faktist på discot, blev jätteglad när jag ficka veta det! Kram på dig! <33

Men nu till det bra och det är en sak som jag är väldigt exited för. Jag har nämligen beställt två plagg från chiquelle.se
Jag tror och hoppas att de kommer denna veckan! Kan ni gissa vad det är?!? Kommentera isåfall! Jag återkommer när jag har fått paketet men hoppas bara att alla storlekar finns i lager bara.. Och att båda plaggen passar såklart som jag är väldigt orolig för varje gång jag beställer något från nätet hehehh. Håll tummarna för att allt passar!! Hoppashoppashoppas!

Hoppas ni gillade inlägget!
xoxo, Elina

Av Elina Berg - 24 april 2015 19:30

 

Av Elina Berg - 24 april 2015 07:19

Tröja: Chelsea
Jeans: Dr. Denim
Armband: Ur & Penn

Av Elina Berg - 23 april 2015 20:09

Hejsaaaaan! Nu sitter jag hemma efter att ha varit på stan med Klara, hon behövde lite grejer så jag följde med in dit. Jag kom hem för längesedan men ändå. När vi åkte in till stan efter skolan var det så himla trångt i bussen! Har aldrig varit med om något sånt. Vi åt på chillbox och det var supergott! Klara ska alltid vara lite nyttig och tar massa frukt och sånt, medans jag tar typ bara godis heh.. Jag köpte bara lite behövliga saker som underkläder och sånt om ni undrar.

Dagen har varit helt ok. Idag är det ju världsbokdagen så vi har läst hela dagen i skolan. Direkt på morgonen kom tvåor till vårt klassrum från lågstadiet och vi läste våra sagor för dom som vi hade skrivit. Jag var med i första gruppen, så vi läste redan kl 8.20 Annars har vi bara läst hela dagen i våra tystläsningsböcker. Förutom i slutet när jag hade träslöjd, tycker om syslöjd bättre men det kan ju inte jag välja..

Som jag har berättat i ett annat inlägg så är det ju disco imorgon på min skola. Det ska väl bli kul oså men jag hoppas verkligen att en person kommer dit, men tror inte det :/
Vi håller tummarna!

Idag när jag va på skolan och vi hade rast gick jag in på blogg appen och kollade runt lite bara. Jag såg att jag hade fått en kommentar, blir jätteglad när ni skriver snälla, fina kommentarer till mig! Det var någon som skrev en så snäll och söt kommentar så jag var glad resten av dagen haha. Jag tror att du vet vem du är, massa bamsekramar till dig! <33

Hoppas ni gillade inlägget!
xoxo, Elina

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards