lainebeauty

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Elina Berg - 7 april 2015 19:04

Av Elina Berg - 7 april 2015 13:39

Just ni sitter jag på pappas jobb, så därför passade jag på att gå runt på stan lite och kika (eftersom att pappas jobb ligger i stan)
Det var två grejer jag egentligen skulle ha, men jag hittade bara en av dem. Totalt så köpte jag tre saker. Jag var inne på affection, och där så köpte jag alla tre sakerna. Den grejen jag skulle ha var en real techniques settning brush, vilket jag köpte. Den kostade 139kr, vilket är lite dyrt men jag har velat ha den länge. Sen så köpte jag två handspritar från bath & bodyworks, fresh strawberries och pink chiffon, 49kr styck, också lite dyrt haha men de har jag också velat ha superlänge! När jag såg att de hade kommit in med bath & bodyworks handspritarna, jag bara tänkte: OMG NU SKOJAR NI MED MIG, typ hehe. Bilderna kommer nog upp ikväll eller imorgon på grejerna.

När vi skulle äta lunch så åt jag och pappa på pizza hut vilket var suuuupergott, det var buffé och jag åt tre pizzabitar (tmi jag vet haha) jag blev mätt efter två men det var ju buffé så då får man ju passa på att ta lixom!

Sorry för den dåliga uppdateringen förra veckan! Hade inte tid osv... Okej nu ska jag inte bortförklara mig så mycket men helt ärligt så orkade jag inte att skriva långa inlägg så jag slängde bara upp några bilder som ni nog märkte heh... Btw jag suger på att skriva långa inlägg, vem orkar lixom?! Okej som förlåt för den dåliga uppdateringen förra veckan så skriver jag ett ganska långt inlägg nu.

Ikväll så ska jag klippa mig (how exiting?!)
Jag vet att det är flera som hatar att klippa sig hos frisören men jag är raka motsatsen till det, jag älskar att klippa mig! Tänkte bara klippa bort det slitna och lite till kanske, vi får se!

På torsdag (i övermorn) så ska jag åka till Stockholm vilket jag har berättat i ett annat inlägg. Jag ska bara va där till fredag men vi ska typ shoppa lite osv.. Vi ska åka tåg dit, vilket jag också tycker är väldigt kul haha. Längtar!!

Hoppas ni gillade inlägget!
xoxo, Elina

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards