lainebeauty

Alla inlägg under februari 2015

Av Elina Berg - 28 februari 2015 21:18

bild från branäs så ni vet <33

Av Elina Berg - 26 februari 2015 12:50

Hejsan på er! Nu sitter jag i bilen påväg hem från Branäs. Som ni ser på bilden så regnade det lite förut. Vi har typ 40 minuter kvar tills vi är hemma.

När jag kommer hem så hoppas jag verkligen att min glossybox har kommit, har längtat ihjäl mig hela månaden, haha!! Om den inte har kommit än så kommer den väl imorgon eller nästa vecka. Jag tänkte göra ett inlägg på vad som finns i glossyboxen när den väl kommer.
Ni får ha det så bra!
KRAM

Av Elina Berg - 25 februari 2015 21:54

Nu har jag ny header som ni kanske märkt. Det blev lite stor bild men jag kan inte göra något åt det så aja.

Jag tänkte tipsa er om en sak, Om ni bläddrar längst upp över headern, så ser ni att det står "KLICKA HÄR FÖR WEBBVERSIONEN"
Om ni klickar på den så kommer ni till webbversionen. Då ser ni alltså hur den "vanliga" designen på bloggen ser ut.
På bilden under med headern på så ser ni en liten del av webbversionen. Ett tips till er!
KRAM

Av Elina Berg - 25 februari 2015 21:38

Nu är jag i Branäs, som ni kanske vet. Imorgon åker vi hem. Man måste checka ut från stugan senast 10.30 så då blir det att vakna tidigt!!
Jag är väldigt trött nu, så jag ska snart gå och lägga mig.
Kramar från mig!

Av Elina Berg - 23 februari 2015 15:10

Nu har jag sportlov och är i Branäs, så ni kanske förstår att jag inte har tid att blogga så mycket. Vi åkte hit för att åka slalom och bara mysa. Snart så ska vi faktist ut och åka slalom!
På tal om något helt annat, jag tycker verkligen att det känns som lördag idag haha..

I fredags så sov Klara över hemma hos mig, på lördagen åkte vi in till stan och fikade lite oså. Jag fick med mig 2 grejer hem, det var så att det var lite rea på H&M så jag köpte 2 grejer från Isadora. Ett läppglans och en ögonskuggspenna, jag kommer inte ihåg vad färgerna hette eller så för jag hade inte med dom till Branäs. Men de kostade i alla fall 10kr styck, hur sjukt är inte det?!! Men ni får ha det så bra!
KRAM

Av Elina Berg - 20 februari 2015 15:03

Nu kommer en liten haul från miinto.se
De har fått in klädbutiken chelsea så jag beställde lite grejer där ifrån.

Jeansen är väldigt sköna och sitter bra på, man kan ta av hängslena om man vill. Knapparna där fram gör hela outfiten typ, tycker jag haha.
Jag har storlek XS.
Pris: 299kr (REA)

Tröjan är sååå himla fin på. Man kan ha den åt båda hållen, jag gillar mest att ha den "speciella sidan" fram. Dock så var den väldigt stor i urringningen men jag sydde in den lite.
Jag har storlek XS.
Pris: 199kr

Leveranstiden tog 3-4 dagar för mig.
Jättebra sida med snygga kläder och säker att beställa ifrån.

KRAM

Av Elina Berg - 20 februari 2015 14:33

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards