lainebeauty

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Elina Berg - 9 november 2014 21:09

I lördags gjorde jag inget speciellt. Men idag så åkte jag mamma och Maja (min lillasyster) till stan för att Maja skulle på dans. När jag ändå skulle till stan så tänkte jag att jag kunde kolla på jeans, för att jag har typ inga jeans. Men vi hade så sjukt kort tid på oss så att jag hittade inga;(( Men imorgon tror jag att jag ska köpa några;) De senaste dagarna har jag vart så sjukt taggad på jul. Jag längtar jättemycket även fast det är långt kvar. Det är så tråkig att det är måndag imorgon, jag gillar verkligen INTE måndagar, då går det så segt i skolan. Nu bjuder jag på en selfie!

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards