lainebeauty

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Elina Berg - 21 september 2014 18:59

Idag när jag va i stan så köpte jag 2 saker.
Förr eller senare exploderar jag - bok, akademibokhandeln 89:-
Fit me concealer, nr 15 - H&M 99:-

Av Elina Berg - 21 september 2014 18:39

Måndag: gitarr

Tisdag: ta spruta, läxförhör

Onsdag: badhuset

Torsdag: inget speciellt

Fredag: inget speciellt

Av Elina Berg - 21 september 2014 10:03

Hej! Det var någon som ville att jag skulle visa vad jag fick i min augusti glossybox, så här får ni se det!

-Jelly pong pong, Fairy Lashes Curl mascara. Den här mascaran är väldigt bra till vardags tycker jag. Detta är orginalstorleken och kostar 215:-

-Makiash Lipgloss, i färgen 14 cream raspberry. Detta läppglanset är väldig fint om man ska på någon fest tycker jag! Det håller när man äter och dricker. Detta är orginalstorleken och kostar 150:-

-Anatomicals, farewell the scarlet pimplehell deep cleansing mud mask. Jag har inte testat den än! Detta är orginalstorleken och kostar 40:-

-Thierry Mugler, Angel. Om jag får säga det rakt ut så tycker jag faktist att den luktar svett! Haha, det är sant! Detta är INTE orginalstorleken, men orginalstorleken kostar 890:- och är 50 ml.

-Model Co, Pressed Bronzing Powder. Denna bronzrer är supernaturlig och hur fin som helst! Passar både till vardag och fest. Detta är orginalstorleken och kostar 180:-

-The Body Shop, Body Butter, Wild Argan Oil. Detta body buttret gör huden superlen och det luktar fantastiskt! Detta är INTE orginalstorleken, men orginalstorleken kostar 180:- och är 200 ml.

- Fleur de Santé, Precious Skin Boost Anti-Aging Day Cream. Den här dag krämen har faktist mamma fått av mig och jag vet inte om hon tycker att den är sådär jättebra. Hon har gjort slut på den så det är därför den inte finns med på bilden! Det var INTE orginalstorleken, men orginalstorleken kostar 449:- och är 50 ml.

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards