lainebeauty

Alla inlägg under september 2014

Av Elina Berg - 21 september 2014 10:03

Hej! Det var någon som ville att jag skulle visa vad jag fick i min augusti glossybox, så här får ni se det!

-Jelly pong pong, Fairy Lashes Curl mascara. Den här mascaran är väldigt bra till vardags tycker jag. Detta är orginalstorleken och kostar 215:-

-Makiash Lipgloss, i färgen 14 cream raspberry. Detta läppglanset är väldig fint om man ska på någon fest tycker jag! Det håller när man äter och dricker. Detta är orginalstorleken och kostar 150:-

-Anatomicals, farewell the scarlet pimplehell deep cleansing mud mask. Jag har inte testat den än! Detta är orginalstorleken och kostar 40:-

-Thierry Mugler, Angel. Om jag får säga det rakt ut så tycker jag faktist att den luktar svett! Haha, det är sant! Detta är INTE orginalstorleken, men orginalstorleken kostar 890:- och är 50 ml.

-Model Co, Pressed Bronzing Powder. Denna bronzrer är supernaturlig och hur fin som helst! Passar både till vardag och fest. Detta är orginalstorleken och kostar 180:-

-The Body Shop, Body Butter, Wild Argan Oil. Detta body buttret gör huden superlen och det luktar fantastiskt! Detta är INTE orginalstorleken, men orginalstorleken kostar 180:- och är 200 ml.

- Fleur de Santé, Precious Skin Boost Anti-Aging Day Cream. Den här dag krämen har faktist mamma fått av mig och jag vet inte om hon tycker att den är sådär jättebra. Hon har gjort slut på den så det är därför den inte finns med på bilden! Det var INTE orginalstorleken, men orginalstorleken kostar 449:- och är 50 ml.

Av Elina Berg - 19 september 2014 14:38

Ikväll blir det disco på vår skola som jag har längtat efter såååå länge!! Men först ska jag jobba i chokladhjulet. Ska ni göra något speciellt ikväll? Kommentera!

Av Elina Berg - 17 september 2014 20:55

Bild idag från skolan. Imorgon ska vi ha en typ sportdag på skolan så det blir rätt chill att inte behöva jobba något. På fredag är det disco på skolan, yeeey!

Av Elina Berg - 12 september 2014 13:43

Nu ÄNTLIGEN är jag hemma från skolan. Fredagar är rätt chill eftersom att vi bara har 3 ämnen i skolan. Matte, So, Idrott. Plus att vi slutar kl 13.00 Asså det ska bli skitkul nästa fredag eftersom att det är en speciell dag på skolan som det är varje år och då kommer vi att ha massa aktiviteter mm, och ett disco på kvällen. Jag verkligen älskar att gå på disco! Men ha en trevlig fredag nu och rocka denna helg!

Av Elina Berg - 3 september 2014 07:30

Idag är det skolfoto, och jag har fixat mig iordning lite. Nu måste jag cykla till skolan. Ha det gött!

Av Elina Berg - 2 september 2014 07:29

Av Elina Berg - 1 september 2014 17:01

Idag fick jag min glossybox! Jag är jättenöjd. Vill ni se vad som finns i boxen?? Isåfall kommentera så att jag vet;)

Av Elina Berg - 1 september 2014 07:28

Nu åker jag till skolan och sen blir det gitarr. Så himla synd att man inte kan ha med emojis i sina texter här på bloggen, då blir dom bara till frågetecken;(

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards