lainebeauty

Alla inlägg under december 2014

Av Elina Berg - 22 december 2014 12:05

Nu blir det stan med Nellie, hoppas jag hittar det jag ska ha!
Nu är det 2 dagar kvar tills julafton!!
KRAM

Av Elina Berg - 20 december 2014 08:31

Av Elina Berg - 20 december 2014 08:26

Ni kanske vet att jag var sjuk igår, men idag så mår jag mycket bättre! Jag är ju fortfarande förkyld men mycket piggare. Nu när jag vaknade och tände lampan, så såg jag att hela mitt golv va fyllt med papper som jag hade snutit mig i haha.... Men nu ska jag gå ner och äta frukost, för att min hand håller på att somna!

Massa kramar till er från mig!

Av Elina Berg - 19 december 2014 14:16

Idag gick jag inte till skolan eftersom att jag mådde väldigt dåligt imorse. Sjukt tråkigt att missa julavslutningen! ;((
Men till helgen ska mina kusiner komma hit och vi ska fira jul med dom.
Jag vill så hemst gärna åka ner till stan nu för jag har sett typ världens snyggaste tröjor på ginatricot! Helt klart min favvoaffär!!
Det är så galet skönt att det är jullov!
Idag såg jag på filmen LOL på Netflix och jag tyckte faktist att den var rätt så bra. Jag är verkligen ingen filmnörd så jag är glad att jag äntligen hittade någon film som jag ville se på.
På tisdag så ska vi fira "lilla julafton" hos farmor och farfar, och på onsdag, alltså om 5 dagar är det JULAFTON!! Den ska vi fira hos mormor och morfar. JAG LÄNTAR SÖNDER!
Nu får jag bli frisk så att jag kan ta mig till stan någon gång haha.. ;)
PUSS & KRAM

Av Elina Berg - 18 december 2014 21:17

Idag har jag inte känt mig så frisk, jag gick till skolan som vanligt och sen vid slutet av dagen så åkte jag hem för att jag inte mådde bra. Jag har ont i huvudet och har världens förkylning! Jag vill verkligen gå till skolan imorn, men det är nog ingen idé för jag mår ju inte bra. Vi skulle ju fått jullov imorgon, så jag vill verkligen gå till skolan för annars känner jag att jag nästan inte förtjänar något jullov... Jag hoppas att jag blir frisk till jul!

Av Elina Berg - 17 december 2014 09:58

Idag är det pysseldag på skolan, wihooo! Då slipper vi jobba. Resten av veckan ska vi väl bara chilla här i skolan. På fredag får vi jullov!

<33

Av Elina Berg - 16 december 2014 14:29

Idag kom mina sminkborstar som jag hade beställt från grandparfym.se
Det var i lördags som jag beställde dom. På deras hemsida hade de ett erbjudande, man fick Real Techniques core collection för 149kr ord. pris (349kr)
De har jättesnabb leverans och mycket grymma grejer. Så jag tycker att ni kan ta och kika in den sidan. KRAM PÅ ER!! <33

Av Elina Berg - 15 december 2014 15:27

Linne: H&M
Kofta: Åhléns
Jeans: Dr. Denim
Skor: DinSko
Örhängen: Glitter

Sorry för att bilderna ser smutsiga ut. Det var spegeln som var smutsig!

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards