lainebeauty

Alla inlägg under december 2014

Av Elina Berg - 8 december 2014 20:33

Här kommer en bild på mina nya pyjamasbyxor från ginatricot, 149kr och de är dina.
HA EN GRYM MÅNDAG<33

Av Elina Berg - 8 december 2014 20:06

Nu tänkte jag göra en christmas tag! Det var en bloggläsare som skrev till mig att hon hade gjort den, så jag tänkte att jag också kunde göra en!

1: Vilken är din favorit julfilm? Jag skulle nog svara polarexpressen, det är en jättebra och mysig film, den finns att se på netflix!

2: Favorit julfärg? Röd tror jag!

3: Gillar du att va uppklädd eller gå runt i myskläder på jul? På morgonen så brukar jag ha myskläder och på kvällen va lite uppklädd, eller tvärt om.

4: Om du bara fick köpa en julklapp till en person, vilken skulle det vara? Hmm... Det går verkligen inte att välja!

5: Öppnar du julklapparna på morgonen eller kvällen? Jag brukar få 1 julklapp på morgonen, och flera på kvällen.

6: Har du någonsin byggt ett pepparkakshus? Jag har inte byggt ett pepparkakshus själv, men jag har byggt med familjen.

7: Vad ska du göra på jullovet? Ingen aning faktist... Vi ska nog bara va hemma och chilla, eller så åker vi till mina kusiner eller något.

8: Vad önskar du dig i julklapp? Ojoj, jag önskar mig VÄLDIGT många grejer men om jag måste välja några så skulle jag nog helst vilja ha en iPhone 6 guld haha.. Jag skulle också vilja åka till London!

9: Favorit juldoft? Vanilj typ, det är väl ingen typisk juldoft, men jag tror att jag väljer vanilj.

10: Favorit julmat? Julskinka tycker jag är väldigt gott, men ärligt talat så vet jag nog inte.

11: Favorit nagellack inför vintern? På vinter målar jag aldrig mina naglar röda, som alla andra gör. Men jag passar seriöst inte i det! Istället rockar jag de gamla vanliga färgerna som verkligen inte är ett dugg vintriga färger.

12: Favorit sminkprodukt för julen och vintern? Läppbalsam, helt klart. Jag gillar verkligen mitt carmex.

13: Favorit jul parfym? Jag har ingen speciell julparfym, men istället så använder jag typ sönder mina vs bodymists.

14: Favorit jul plagg? Varma, mysiga pyjamasbyxor. Idag köpte jag faktist ett par på ginatricot, jag slänger upp en bild på dem lite senare.

15: Har du några julönskningar? Nej, faktist inte.

Det här var min christmas tag, jag hoppas verkligen att ni gillade den för det tog typ en timme att göra.. Haha!

Av Elina Berg - 7 december 2014 08:36

Nu är det söndag och redan 7 december! Det är svårt att fatta att det bara är 17 dagar kvar till jul. Idag ska jag väl inte göra någon speciellt, jag hoppas på att få åka till stan för att när jag var där i onsdags så hittade jag inte det jag skulle ha :(

.

Av Elina Berg - 3 december 2014 20:22

Denna vecka är det ännu ett läxförhör, jag blir GALEN! Hoppas den här månaden går riktigt snabbt för att jag vill verkligen att det ska bli jullov och julafton snart.
Vad önskar ni er i julklapp? Jag är väldigt nyfiken så ni får gärna kommentera :)

Av Elina Berg - 3 december 2014 14:40

Nu sitter jag och Klara på bussen påväg till stan. Jag hade tänkt köpa ett par "mysbyxor" och fika lite. Min dag har vart okej.
Hur har er dag varit?

Av Elina Berg - 2 december 2014 21:32

imorgon blir det stan med Klara!

Av Elina Berg - 1 december 2014 20:40

Nu är det äntligen december! Herregud vad jag har längtat till denna månad, det ska bli jättekul med julafton, advent mm. Nästa vecka på måndag ska jag ha gitarruppvisning och på torsdagen ska vi Lucia för föräldrarna och på fredagen ska vi gå för skolan. (alla 5:or ska gå Lucia i år)
Såg ni julkalendern idag? Om ni gjorde det, visst var det spännande?
Det blir lite extra kul för mig på morgonen ända fram till julafton för jag har en chokladkalender som jag kan öppna varje dag!
Den här bilden var från i fredags innan jag skulle gå till skolan.
PUSS

Presentation


Hej! Jag heter Elina Berg och är 12 år. Jag skriver om vardag, mode, skönhet och lite blandat. Hoppas ni gillar min blogg! 🐼

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorit sminkmärke?
 Maybelline
 Benefit
 Mac
 Nars
 TheBalm
 Nyx
 Make Up Store
 e.l.f

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards